زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:41 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
با تشکر از اينکه وب سايت "منگوله" را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد.
به اطلاع شما می رسانیم که به لحاظ حفظ نظم در سایت و همچنين راحتي کاربران، قوانينی وضع شده است که کاربران مي بايست طبق آن عمل نمایند، در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که تاپیک ها، پست ها، اخبار و تمامي موارد دیگر و حتی در صورت تکرار تخلف، اكانت کاربر را از سايت حذف یا برای مدتی اخراج نمايند.
اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد، فعال، همكاران سايت، مديران انجمن ها و ... اجرا خواهند شد.

قوانین عمومی و کلی :

1. به هیچ شخصی چه در این سایت و یا در سایت های دیگر توهین ننمائید.

2.بحث های حاشیه ای و جنجالی را شروع نکنید.

3.از به كار بردن كلمات ركيك و توهين آميز خودداري نمائيد. هرگونه استفاده از کلمات توهین آمیز اخراج مستقیم را در پی خواهد داشت. ( فحاشی مثل " گمشو ، کثافت ، عوضی ، آشغال ، لجن ، و امثالهم و بدتر از آن )

4. قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در انجمن (چه در پست ها و چه در امضا کاربران) ممنوع است. برای این کار توسط مدیران، بخشی ایجاد شده است.

5. مسير بحث هر تاپيك را از موضوع اصلي آن خارج نكنيد.

6- براي نوشتن پيام و ارسال پست حتما از حروف فارسي استفاده نمائيد. نوشتن با حروف انگلیسی ، فينگليش و يا فارگليسي ممنوع است و پست پاك خواهد شد.

7- از ارسال تاپيك يا پست هاي بيهوده خودداري نمائيد. اسپم تحت هر عنواني ممنوع است و با متخلف برخورد جدي مي شود. (توجه داشته باشید که ارسال پست های کوتاه تشکر آمیز، اسپم محسوب می شود. به جای آن میتوانید از دکمه تشکر استفاده نمائید.)

8- کپی هرگونه مطلب از سايتهاي ايراني حتي با ذكر منبع براي تمامي كاربران و نویسنده اصلی مطلب نیز ممنوع مي باشد. چه اخبار چه مقالات چه ترجمه ها و .... هر گونه تاپیک مشکوک به کپی که در ان یک عکس یا چند عکس یا حتی یک لینک از سایتهای ایرانی نیز باشد شامل جریمه و اخطار خواهد بود. در ضمن با کسانی که با زرنگ بازی و تعویض و تغییر متن و عکسها مطالب و زحمات سایتهای دیگه رو کپی می کنند شدیدترین برخورد خواهد شد. (به جز در موارد خاص، به تشخیص مدیران ارشد سایت)

9- درج هر گونه مطلب ترجمه شده از سايتهاي خارجي نيز منوط به ارائه منبع مي باشد و لينك دقيق مطلب جهت رجوع بايد در همان پست ذكر شده باشد.

10- در صورت درج مطالب و تصاویر سیاسی (مستقيم يا غير مستقيم)در تاپیک، آواتار یا امضاء،فعالیت در پیامهای خصوصی یا استفاده ابزاری جهت مقاصد سیاسی و یا مطالب غیر اخلاقی که دارای محتوای جنسی و خارج عرف قوانین اینترنت ایران باشند ، مدیران به تشخیص خود می توانند، اجازه ادامه فعالیت را بدهند یا با حذف و ویرایش محتوا یا دیگر اختیارات مدیریتی، جلوی کاربر مورد نظر را بگیرند.همچنین در صورت لزوم و درخواست مقامات قضایی اطلاعات شخص مورد نظر گزارش خواهد شد.

11- هر كاربر فقط ميتواند يك يوزر داشته باشد و ساختن دو يا چندين يوزر هم برخلاف مقررات عمومي سايتها مي باشد و هم كار پسنديده اي محسوب نمي شود.با متخلفان برخورد مي شود. جهت داشتن يوزر جديد حتما درخواست حذف يوزر قبلي خود را به مدير سايت ارائه كنيد و سپس اقدام به ساخت يوزر جديد كنيد.

12- در صورت اطلاع یافتن از ارسال پیام های خصوصی تبلیغاتی و یا ارسال پیام هایی که در فعالیت انجمن اختلال ایجاد نماید، کاربر مورد نظر از انجمن اخراج خواهد شد.


--------------------------------------------------

قوانین مربوط به امضا

1- در امضای خود از بکار بردن اعلانات یا اصطلاحات سیاسی و یا شعار و یا هرگونه استعاره سیاسی جدا خودداری کنید.با متخلف به شدت برخورد خواهد شد.(بن دائم)
2- در امضای خود از قرار دادن لینک تبلیغاتی سایتهای دیگر چه به صورت اسم و یا چه به صورت عکس لینک خودداری نمایید. "قرار دادن لینک به وبلاگهای شخصی صاحب امضا هیچگونه ایرادی ندارد"
3- امضای شما فروشگاه شما نیست.از ایجاد نوشته های فروشگاهی ، جهت فروش اجناس خود در آن خودداری نمایید.
4- قرار دادن عکسهای غیر اخلاقی و مشمئز کننده در امضا ممنوع است.
5- قرار دادن جملات و كلمات نامربوط و به زبان ساده فحش و ناسزا در امضا ممنوع مي باشد.

نکته مهم : در صورت رعایت نکردن قوانین امضا ، امکان داشتن امضا از شما سلب خواهد شد.

--------------------------------------------------

قوانین مربوط به تاپیکهای خبری

1- قبل از ایجاد هر گونه تاپیک خبری در انجمن جستجو کنید تا خبر شما تکراری نباشد.
2- به هیچ عنوان اخباری که در سایتهای ایرانی دیگر و با زحمات یک شخص دیگر قرار گرفته شده است را در انجمن قرار ندهید.لپ کلام: دزدی نکنید. در صورت رویت در همان مرحله اول بدون تذکر اخطار و در مراحل بعدی اخراج را در پی خواهد داشت.
3- تاپیکهای خبری در گیم ایمگ باید مختص به خودش باشد و قرار دادن خبری در گیم ایمگ توسط نویسنده اصلی خبر که در سایتهای دیگر هم فعالیت میکند ممنوع است. حتی کپی خبر از گیم ایمگ بر روی سایتهای دگر هم توسط خود نویسنده اصلی قابل قبول نیست و خبر پاک خواهد شد. (به طور خلاصه خبر گذار باید فعالیت در یک فروم را انتخاب کند .یا گیم ایمگ یا سایتهای دیگر)
4- تاپیکهای خبری باید و باید ترجمه ای کامل از یک متن از سایتهای خارجی باشند و باید و باید به همراه یک عکس ایجاد شوند.
5- منبع دقیق خبر ترجمه شده باید در انتهای پست خبری نوشته شود به صورت لینک دقیق صفحه ای که ترجمه شده و مثلا نوشتن اینکه " منبع گیم اسپات" اصلا مجاز نیست و تاپیک بسته و درنهایت پاک خواهد شد.
6- برای بهتر شدن تاپیکهای خبری بهتر است ، در صورت وجود تاریخ ، تمامی تاریخهای میلادی به تاریخ خورشیدی تبدیل شود و در ترجمه قرار داده شود .(الزامی نیست)

--------------------------------------------------

قوانین مربوط به انجمن بازارچه

1- تمامي تاپيكهاي ايجاد شده توسط مدير انجمن مورد بررسي قرار خواهند گرفت و در صورت شبهه دار بودن یا مشکل ساز بودن پاک خواهند شد.
2- اجناسی که در این انجمن می توانند برای فروش قرار بگیرند :
تمام کالاهای مربوط به گیم و دنیای گیم
تمام کالاهی مرتبط با گوشیهای همراه
تمام کالاهای صوتی و تصویری
3- مسئولیت و عواقب کامل خرید و فروش بر عهده خریدار و فروشنده می باشد. پس خیلی خیلی در هنگام خرید و فروش دقت کنید. گیم ایمگ ضامن سلامت معامله و سلامت ایجاد کنندگان تاپیکها نمی باشد.تا اونجایی که می تونید معامله حضوری انجام بدین.
4- هر گونه پيش فروش و پس فروش و تعداد بشيم یه چيزي رو بخريم و از اين حرفا كلا ممنوعه و تاپيك بسته مي شود.
5- تنها كساني مي توانند تاپيك خريد يا فروش ايجاد كنند كه تعداد پستهاي آنها به عدد 100 رسيده باشد.پس اگر تعداد پستهای شما زیر 100 عدد هست تلاش برای ایجاد تاپ